Selamat Sejahtera Semuanya...

For further details or inquiry, call Yusuf @ Bamie :-
Call / Watssap to :- 016-2287122
Instagram :- uqikl
email :- uqikl@yahoo.com

We are in Kuala Lumpur, MALAYSIA.
Office/Workshop is in Danau Kota, nearby Setapak Uptown Market and Setapak Sentral.

Monday, October 4, 2010

Uniform Kontraktor TM (Design sudah ditamatkan)


Terbahagi kepada 3 bidang kerja :-


1)  KONTRAKTOR PENYELENGGARAAN TM
     - Berwarna BIRU CERAH (Royal Blue - Pantone 661) dengan berkolar Hitam, Plaket Butang Hitam dan  Kaf tangan Hitam. Beserta poket dan printing silk-screen di depan/belakang.





2)  KONTRAKTOR SI (Streamyx Installer) TM
     - gantian Uniform Pemasangan TM
     
     UNIFORM SI (Streamyx Installer) juga berwarna OREN (Pantone 165) berkolar Oren, Plaket Butang Oren, Kaf tangan Oren dan berpoket. Dilengkapi dengan Logo TM dengan ejaan Authorised Installer di depan.dan di belakang perkataan www.tm.com.my. Nama dan logo disulam - FULLY EMBROIDED.





Tempahan/bayaran rujuk harga di bawah.

3)  KONTRAKTOR PEMBAIKAN TM
     - Berwarna MERAH (Pantone 186) dengan berkolar Hitam, Plaket Butang Hitam dan  Kaf tangan Hitam. Beserta poket dan printing silk-screen di depan/belakang.





Sudah lebihi 2000helai di proses dan di hantar kepada kontraktor-kontraktor di seluruh Malaysia sejak pelancaran uniform baru ini sejak Januari 2010 dengan harga RM18.50 sehelai (minima 21helai) tanpa kos penghantaran. Terdapat 4kali kenaikan harga kain mentah dan "dye" dalam tahun 2010 dan 2kali kenaikan kos kain sejak Januari 2011.

DESIGN LAMA DAN DITAMATKAN- DESIGN BARU UNTUK TAHUN 2015.

1 comment:

  1. Salam Tuan, Nak tanya ada baju tshirt berkolar untuk kontraktor single installer yang baru tak? Baju oren single installer tu lama.....untuk tahun 2015 ada t shirt baru badan warna biru - tangan warna oren...minta refer TM tengok kalau ada nak tempah.........Drpd Kamarul - Langkawi 019-4665678

    ReplyDelete